Воскресенье, 21.10.2018, 13:47
Приветствую Вас Гость

АДВОКАТЫ ОДЕССЫ

Каталог файлов

Главная » Файлы » Административное право

касація зразок
11.04.2011, 11:59

Вищий адміністративний суд України

01029, м. Київ, вул. Московська, 8, корп.5

 

(особа, що подає касаційну скаргу)

                                        Позивач:  ТОВ «Контур»

73032, м. Херсон, вул. 

тел. 

 

Відповідач:   Херсонське обласне відділення Фонду соціального

захисту інвалідів

73000, м. Херсон, пров. 40 років Жовтня, 5-А

тел. (0552)26-35-59

 

                                                     Справа № 

 

КАСАЦІЙНА СКАРГА

на ухвалу Одеського апеляційного адміністративного суду

 

        Херсонським окружним адміністративним судом 3 вересня 2010  року винесено постанову по справі №, якою постановив:

Провадження у справі в частині позовних вимог ТОВ «Контур» до Херсонського обласного відділення Фонду соціального захисту інвалідів про скасування акту перевірки від 17.06.2009р. – закрити.

В решті позовних вимог товариства – відмовити.

Позов Херсонського обласного відділення Фонду соціального захисту інвалідів до ТОВ «Контур» про стягнення адміністративно-господарських санкцій та пені задовольнити.

Стягнути з ТОВ «Контур» на користь Херсонського обласного відділення Фонду соціального захисту інвалідів адміністративно-господарські санкції та пеню в сумі 19680 (дев’ятнадцять тисяч шістсот вісімдесят) гривень 55 коп.

Ухвалою Одеського апеляційного адміністративного суду від 22 березня 2011 року постанову Херсонського окружного адміністративного суду від 03 вересня 2010 року залишено без змін

    З вищевказаною ухвалою не згодні у зв’язку з неправильним застосуванням норм матеріального та процесуального права. Ухвала суду не ґрунтується на належних та допустимих доказах. Крім цього судом допущено неповне з’ясування обставин, що мають значення по справі.

    Суд при прийнятті рішення керувався одними доказами та не брав до уваги інші, що свідчить про неповне з’ясування обставин справи.

Судом не надано належної правової оцінки тому факту, що згідно Порядку проведення перевірки підприємств, установ, організацій та фізичних осіб, що використовують найману працю, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 31 січня 2007 року №70 (далі - Порядок), відділення Фонду не пізніше ніж протягом десяти днів до початку проведення планової перевірки інформує у письмовій формі (з повідомленням) роботодавця про проведення перевірки із зазначенням дати її початку і закінчення. Відповідне повідомлення № 88 від 01.06.2009 року ТОВ «Контур» отримало з порушенням вимог даного Порядку не за десять днів, а в день проведення перевірки, тобто 17.06.2009 року, що підтверджується розпискою № 88 від 17.06.2009 року.

Відповідно до вищезазначеного Порядку, роботодавець повинен створити умови для проведення планових та позапланових виїзних перевірок уповноваженою посадовою особою відділення Фонду за умови пред’явлення ним службового посвідчення і направлення на перевірку, підписані керівником та скріплені печаткою відділення Фонду. У направленні на перевірку зазначається дата його видачі, назва відділення, мета, вид перевірки (планова або позапланова), підстава, дата її початку і закінчення, посада та прізвище уповноваженої особи. Однак всупереч вимогам вищезазначеного Порядку, в направленні від 15 червня 2009 року № 88 зазначено, що обласне відділення Фонду соціального захисту інвалідів проводить з 16 по 18 травня 2009 року виїзну планову перевірку ТОВ «Контур» за 2007-2008 роки. Але дана перевірка була проведена не з 16 по 18 травня 2009 року, як зазначено в направлені, а 17 червня 2009 року. Крім цього в направлені № 88 від 15 червня 2009 року вказано, що метою перевірки є дотримання вимог статей 19 і 20 Закону України «Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні» за 2007 – 2008 роки. А в акті про проведення перевірки зазначається, що проведена планова перевірка з питань дотримання вимог статей 19 та 20 Закону України «Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні» в 2006-2008 роках. Таким чином, в акт перевірки необґрунтовано включено 2006 рік.

Також судом не взято до уваги, що в акті про проведення перевірки вказано, що протягом 2006 – 2008 років інваліди на ТОВ «Контур» не працювали, тобто норматив працевлаштування інвалідів в 2006 - 2008 роках не виконувався. Однак це не відповідає дійсності, оскільки на ТОВ «Контур» працювали інваліди, а саме : Отрохов Віктор Леонідович, який пропрацював на підприємстві з 03.10.2008р. по 31.10.2008р

Тобто відповідачем не в повній мірі було досліджено норматив працевлаштування інвалідів на ТОВ «Контур», що свідчить про необґрунтованість та незаконність акту перевірки, оскільки викладені положення в акті не відповідають дійсності.

Крім того, судом не надано правової оцінки, що посилання Херсонського обласного відділення Фонду соціального захисту інвалідів на Порядок проведення перевірки стосовно застосування санкцій за 2006 рік є необґрунтованим оскільки цей порядок був затверджений Постановою КМУ  31 січня 2007 року. Таким чином нарахування санкцій за 2006 є незаконним та необґрунтованим, і що порушує вимоги ст.58 Конституції України щодо зворотної дії закону.

Згідно Указу Президента від 03.07.98 р. N 727/98 "Про спрощену систему оподаткування, обліку та звітності суб’єктів малого підприємництва” підприємства, що відповідно до зазначеного Указу Президента України оподатковуються за єдиним податком, згідно з пунктом 6 цього Указу, не є платниками внесків до Фонду соціального захисту інвалідів.

Також судом не взято до уваги, що відповідно до листа Фонду соцзахисту інвалідів від 22.11.2001р. № 06-318/1551-468/2, суб’єкт малого підприємництва, який сплачує єдиний податок, не являється платником внесків до Фонду соцзахисту інвалідів.

       Відповідно до листа Державного комітету України з питань регуляторної політики та підприємництва від 06.07.2005 року № 5432, звільнення платників єдиного податку від сплати внесків (відрахувань) до Фонду соціального захисту інвалідів нормами Указу Президента України є підставою для звільнення їх від сплати штрафних санкцій, передбачених статтею 20 Закону України від 21.03.91 р. N 875-XII "Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні.

Відповідно до Рекомендації Президії Вищого господарського суду України від 14.04.2008р. № 07.2-10/2,  судам, відповідно до статті 71 КАС належить у кожній справі всебічно перевіряти всі обставини справи.

Окрім того, суди повинні з’ясовувати чи спрямовувалися органами працевлаштування інваліди до роботодавців та причини їх не працевлаштування. Даний факт судом не встановлений, чим було допущено неповне з’ясування обставин, що мають значення по справі.

Суд при вирішенні питання про правомірність стягнення адміністративно-господарських санкцій мав виходити із загальних норм права відносно відповідальності за порушення зобов'язань та встановлення в діях або бездіяльності роботодавця складу правопорушення з метою застосування юридичної відповідальності у вигляді адміністративно-господарських санкцій.

При цьому слід враховувати, що елементами правопорушення є вина та наявність причинного зв'язку між самим порушенням та його наслідками. Вважається, що застосування принципу вини як умови відповідальності пов'язане з необхідністю доведення порушення зобов'язання.

Відповідно до ст. 86 КАС України, ніякі докази не мають для суду наперед встановленої сили. Однак судом односторонньо та беззаперечно прийняті докази Фонду, а докази Товариства взагалі не прийняті до уваги та їм не надано належної правової оцінки та обгрунтування.

        На підставі викладеного, керуючись ст.6, 9, 11, 13, 86, 211, 212, 213, 223, 229 КАСУ,-

ПРОШУ:

 

1. Прийняти до розгляду касаційну скаргу.

2. Скасувати постанову Херсонського окружного адміністративного суду від 3 вересня 2010 року по справі №  та ухвалу Одеського апеляційного адміністративного суду від 23 березня 2011 року по справі №.

3. Ухвалити нове судове рішення, яким в задоволені позову Херсонського обласного відділення Фонду соціального захисту інвалідів до товариства з обмеженою відповідальністю «Контур» про стягнення адміністративно-господарських санкцій та пені відмовити.

 

Додатки:

1. Докази сплати держмита.

2. Копія постанови Херсонського окружного адміністративного суду  від 3 вересня 2010 року

3. Копія ухвали Одеського апеляційного адміністративного суду від 23 березня 2011 року

3. Копія довіреності.

 

 Представник ТОВ «Контур»                                 Кузьменко Д.А.                                                

 

«        »__________2011р.

Категория: Административное право | Добавил: kudman
Просмотров: 6019 | Загрузок: 0 | Комментарии: 1 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Имя *:
Email *:
Код *:
Форма входа
Поиск
Друзья сайта
  • Новотроицкий район
  • Каланчакский район
  • Чаплинский район
  • Категории раздела
    Мои файлы [24]
    Административное право [4]
    Гражданское право [9]
    Уголовное право [0]
    Хозяйственное право [3]
    Block title
    Херсон
    Статистика

    Онлайн всего: 1
    Гостей: 1
    Пользователей: 0
    Block title
    Copyright MyCorp © 2018 | Бесплатный конструктор сайтов - uCoz